SAKURA Forums KARRIÄR, JOBB, SYFTE KARRIÄR & JOBB JOBBSÖKNING Att det ska vara så förbenat svårt! Svar till: Att det ska vara så förbenat svårt!

Tack för ett utförligt svar. Jag kollade upp Ankh-symbolen och det står för Evigt Liv. Fick rysningar när jag läste.

Jag tänker som så här, du har dessa drömmar. Du har saker och ting du vill göra, skapa och avslöja i din verklighet. Det verkar som att när du kommer i kontakt med ditt hjärtas drömmar, så poppar det upp motsägande tankar.

Tänk om drömmarna/visionerna som känns upplyftande inom dig är Universums impuls genom dig?

Om det är den Universella Kraften som vill uttrycka dessa drömmar, kan det inte också vara så att alla medel finns tillgängliga?

När du säger att det inte går att dra in pengar, vems tankar är det? Är det dina originella tankar? har dem kommit ur spontan inspiration från ditt innersta, eller är det någon annans program?

Känn in ditt hjärta. Det finns någonting unikt som du är här i världen för att bringa fram i synlighet. Det är ingen annan som kan säga till dig vad som är möjligt eller inte. Visionerna kommer till dig, inte til dem. Medlen kommer visas för dig, inte för dem.

Lyssna på ditt hjärta. Våga låta volymen höjas. Hör utan brus. Vad säger ditt hjärta NU? Det finns inga rätt och fel svar...

  • Det här svaret redigerades för 1 år sedan av Apollo.
En plattform för att hjälpa dig prioritera det viktigaste i ditt liv, din emotionella och fysiska hälsa, för ditt välmående.
Powered By MemberPress WooCommerce Plus Integration