SAKURA Forums KARRIÄR, JOBB, SYFTE KARRIÄR & JOBB JOBBSÖKNING Att det ska vara så förbenat svårt! Svar till: Att det ska vara så förbenat svårt!

Det är en intressant fråga. Jag har frågat mig själv många gånger vad det är inuti mig som speglas på det här viset i mitt yttre men det är som att jag inte fått kontakt. Förrän möjligtvis nu då jag satte mig och mediterade kring saken och kommer att tänka på olika händelser. Men jag kan inte säga om de är direkt kopplade till att det här är så förbaskat svårt för mig.

Jag har alltid haft ett "utopiskt tänkande" om jag ska använda ord jag hört från mina äldre familjemedlemmar. Mina intressen har blivit beundrade när det kommer till hobbygrejer som måla, skriva... etc. Men det har aldrig funnits någon djupare förståelse från min familj jag växte upp i, kring min inre natur, mina djupare tankar, mina tankar och mina idéer var bortom vad de kunde hantera.
Jag ville inte vara med i samhället. Jag skulle bli eremit sa jag tydligen. Det var inte tal om någon hårfrisörska, doktor eller sådant. Det jag ville bli var eremit, och eftersom jag inte kunde leva på det så ville jag bli hunduppfödare men det dög inte heller och då kom jag in på att bli författare och återigen... det kan jag ju inte leva på. Jag måste ju ha något annat som jag kan försörja mig på medans jag ägnar mig åt min hobby på fritiden! Hela tiden samma ramsa!
När jag blev större fick jag större visioner om självdrivande gård och ännu senare kom tanken på ett holistiskt center för helande.
Men nej, det var ju inget jag kunde dra in pengar på.

Nu när jag läste din fråga en och fem gånger och frågade mig själv inåt vad som är kopplingen så är det de här sakerna som jag känner poppar upp i tankarna, innebär det att de är del av den kopplingen, länken mellan? Jag har ingen aning men en liten misstanke att det kan vara så.

Jag fick också en inre bild av min kropp. Att jag stod inne i min kropp, på typ en stor mursten som låg över mitt rotchakra. Jag stod på den här svarta stenen och tittade ner i två glödande kanaler, en på högra sidan och en på vänstra sidan, de försvann så djupt ner att jag inte har en aning om hur djupt.
Jag frågade mig om jag tryggt kunde ta bort stenen och kände en viss ångest. Beslöt att bestråla den med något redskap jag tydligen hade och hela stora stenen blev till svarta snöflingor som singlade ner i de där kanalerna och försvann. Så tänkte jag att det vore bra att ersätta den energin med någonting annat och upp ur djupet kom något som såg ut som en stav, kanske halvmeter lång, och längst upp på den såg jag egyptiska ankh-symbolen. I symbolens mitt satt en genomskinlig sten och splittrade ljus omkring sig medans staven snurrade långsamt.

Jag förstår att energin skiftar av övningen, men jag har ingen aning om hur jag ska använda den här ankh-energin.

Tack.

En plattform för att hjälpa dig prioritera det viktigaste i ditt liv, din emotionella och fysiska hälsa, för ditt välmående.
Powered By MemberPress WooCommerce Plus Integration